fredag den 25. juni 2010

My precious... igen !

Tænk sig engang...
Jeg er bidt af en gal blogger :)  og det er hende her...
Nu er det anden gang jeg møder hende IRL, og jeg bliver fascineret hver gang! 
Super til at lære fra sig, og sikke en pædagogik ;D  
Jeg bliver inspireret hver gang, og det manglede heller ikke denne gang!

Vi mødtes 9 kvinder i Silkeborg i søndags
... på en lidt skjult adresse... det tog i hvert fald mig lidt xtra tid at finde!!!
og med det samme var det bare som om man havde snakket i timevis... og det gjorde vi så........
Der var mad i rå mængder, og det var lidt en skam... 
for der var bare ikke tid til mad! men det jeg smagte, smagte godt ;D

Jeg kunne være blevet ved og ved og ved lidt mere...for Artclay sølv er super fascinerende, og 
mulighederne er uendelige! så jeg sprang ud i det!

*Jeg fik lavet en smal "no nonsence" enkel ring, og 2 smalle ringe med små fatninger og sten.
*Så lavede jeg en elefant ring... billedet taler for sig selv ;D  
men den er allerede gået lidt itu... så jeg skal have gang i noget heavy duty lim...
* Dernæst blev det til et dødningehoved-vedhæng... altså vender man den om, så ligner det en dreng med et sæbeøje ... tsk tsk...
* og sidst men ikke mindst, et fugle-vedhæng... et lille fint et.
Men så var alt krudtet også brændt.. men... jeg lader stærkt op til september, hvor aftalen er at vi mødes igen... og jeg skal nok være forberedt denne gang også :)
1000 tak til alle tøserne, det er altid super hyggeligt at mødes, og jeg håber vi ses igen :)

Hvis du vil se hvad de andre skønne kvinder fik fra hånden, så hedder de;
underviser og pædagog extraordinaire ;D
og med mig bliver det ni :)

2 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor fik du lavet mange fine ting !!
    jeg var så optaget at jeg knap nåede at se hvad i andre lavede ... jeg så du lavede elefantringen og dødningehovedet, men de tre ringe og en fin lille fugl ja det gik min næse forbi :o)
    KH Jytte

    SvarSlet
  2. Tak Jytte :)
    Og tak for sidst, det var så hyggeligt.
    Jeg håber vi ses igen til September :)
    Knus herfra.

    SvarSlet