søndag den 13. juni 2010

Home sweet home...

Så kan jeg krydse Kina af som rejsemål!
Det har været en god, men hård rejse... next time; støttestrømper til flyet!
Der var masser af nye indtryk, nye mennesker, og da det var med job, 
så ser man godt nok bagsiden af landet !
Jeg fik dog fundet disse små fine kineser piger... højlakerede og fine i udtrykket :)
Og lillepigen skulle jo have noget lidt sjovt.... jeg kom dog ikke i nærheden af legetøj, 
men fandt 2 fine bøger, som jeg tror er til små kineser børn, når de skal lære ordene...
Så alle billederne er underskrevet både på kinesisk, udtale og på engelsk :)  
Tænk om tøsen kan kinesisk før hun kan dansk ... ha ha ;D


5 kommentarer:

  1. Hej..

    Håber virkelig du har haft en dejlig tur.. De kineserpiger er jo bare så flotte.. De passer også perfekt sammen med dine lysestager...

    Lone

    SvarSlet
  2. Hej Janni! Tak for rigtig hyggeligt samvær i går! Det var så skønt at være sammen med så kreative piger og dejligt med de gode snakke!!
    Knus fra Inger Lise

    SvarSlet
  3. Hej Lone :) Jeg kunne slet ikke stå for disse kinesere... de fandtes også som små mobilvedhæng :)

    - Ingerlise :) Selvtak, det var super hyggeligt, håber vi ses igen til næste gang :) knus herfra :)

    SvarSlet
  4. Hej Janni - og tak for sidst.
    Det må vi gøre igen til efteråret, for tiden fløj jo bare afsted.
    Kh. Conny

    SvarSlet
  5. Hej Conny, Det er da helt sikkert... det var alt for lidt tid :)
    Knus herfra.

    SvarSlet