lørdag den 7. maj 2011

Pakhus 16 hyggedag

Så kom jeg endelig afsted... med hende her til Pakhus 16 i Odense.
Og sikke en dag... efter 2 timers kørsel var vi jo lidt nervøse over
hvor mange vi skulle "albue i siden" for at nå at få en goodiebag ;D
Men vi nåede frem i god tid lidt over kl 12... så kunne vi slappe af igen!

Der var pyntet fint i Pakhuset syntes jeg... der var friske grene overalt, og 
det elsker jeg... syntes det giver så fint og friskt et udtryk.


Og så var der 101 stks udstillere denne dag... guf.
Jeg syntes der var et fint udbud af varer... lige fra luksus pelse og smykker (savle)
Til hjemmelavede ( syede ) puder og deslige.
Jeg fik selv købt en halskæde med plexiglas vedhæng... ( jeg har en svaghed for plexi! )
og et par Macarons... de skal nydes i dag med husbonden og Tulle :)
Så fik jeg købt en gammel spilledåse... 
-et får i sart turkis hård plast, hvor øjne.arme, ben og ører kører når den spiller...
Dem kan jeg heller ikke stå for :)

-Efter 3 timers slendren og sludren rundt om i pakhuset, -både med gamle og nye ansigter, 
-en smule banden for ikke at være rig og 
bare kunne købe en gros ind til hytten...  så vendte vi næsten hjemad...

Det har været en sjov dag, hyggelig, spændende og skønt at se så mange 
kreative folk samlet.. det var et godt arrangement!
Tak til dem der gjorde det muligt! 
( dog har jeg én forespørgsel til næste gang...
en smule mere varme indenfor.. men det er jo nok ret svært at budgettere med hvordan 
dagen udvikler sig :)  vi måtte gå udenfor et øjeblik og få varmen igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar