tirsdag den 5. april 2011

Yndlings-strik til min yndling

-Denne fine strikkede cardigan fandt jeg på Ravelry, lige her.
Den er utrolig fin i udtrykket, og lidt gammeldags syntes jeg.


Jeg har strikket den i en utrolig lækker økologisk bomuld som jeg har købt i... Netto!
Yes, I læste korrekt, Netto har haft nogle super skønne garner for ca. 14 dage siden og jeg måtte
simpelthen tilbage og købe mere da jeg havde haft den lyserøde i hænderne... nu har jeg så
4 hvide, 2 blå og 2 lyserøde nøgler på lager...
jeg går med tanker om at stikke en lille vest til Mathilde.
Og denne her Clara fra Isager kunne jeg også godt tænke mig at lave som kjole

Den lille vest, bliver nok i den lyserøde, kjolen kunne være i hvid.... -de blå - ja
de er vist pantsat til anden side, da der er en lille dreng i vennekredsen som kunne være
skøn i sådan en blå vest. :o)

Jeg må på biblioteket og få lånt bogen fra Isager strik, for der er kjolen vist i... og vesten,
der er jeg ude i noget der ligner denne fra Drops.

2 kommentarer:

  1. Hejsa!
    Kan godt forstå, du gerne vil lave vesten fra drops. Jeg lavede den til Thea sidste år, men der var den desværre lidt for stor ;-) Ellers en god model.

    Trøjen herover er vildt sød. Er selv ret vild med den stil og modeller med rundt bærestykke/vendestrik (som jeg vist før har nævnt ;-D) - måske fordi der ikke er så meget sammensyning ;-) Men er det virkelig den model der hedder sweet thing fra littleturtleknit??? Det ville jeg aldrig have troet...
    Knus Maj-Britt

    SvarSlet
  2. Det var godt du lige tjekkede linket, for jeg havde linket til den forkerte... :)
    Jeg har rettet den, så nu skulle du komme hen til den rigtige model,
    den hedder Nellie :) - men det er godt nok ikke vendestrik i denne model...
    Knus

    SvarSlet