fredag den 28. maj 2010

Beautiful Blogger Award... det lyder da lidt Hollywood ik.. :)

Jeg har modtaget en...faktisk 2 Beautiful Blogger Award - og det er jeg rigtig glad for... har jo kun været blogger i et par mdr :)  men det er stadig fedt :D  Jeg er hermed forpligtet til at gøre som flg;

A) Vise Awarden på min blog

B) Takke den/dem jeg har fået den/dem af: Tak til :)

C) Skrive 7 ting om mig selv:

1. Jeg er en sukkertrold... ret afhængig faktisk! Så jeg øver meget i at sige pænt "nejtak"
2. Jeg lider drastisk af at have for få timer i døgnet!  
3. Jeg ELSKER at være kreativ, er uddannet designer, og har været kreativ siden helt lille :)
4. Jeg lærte at sy som ganske lille, da min mor (efter utallige tøj-sæt) sagde nej til at sy en kjole der var solskåren, med pufærmer og flæser i hobetal... og så var stoffet ternet!
5. Jeg er en SHOP-A-HOPLIC! så er det sagt!
6. Jeg elsker at... have min datter Mathilde tæt... og råhygge med varm kakao og flødeskum :)
7. Jeg drømmer om at designe mobiltelefoner og møbler en dag... bare fordi...

D) Give awarden videre til 7 blogger
Svært - Denne Award er godt nok ved at have været hele vejen rundt, men jeg vælger at sende en Beautiful Blogger Award til:

Jeg håber at I har tid og lyst til at tage imod Beautiful blogger awarden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar