søndag den 18. april 2010

Vi går aldrig hjem, vi går aldrig hjem.....

Jeg fik helt ret...
4 1/2 time er bare ALT for kort tid sammen med de skønne blogdamer !
Det har været en super dag, med nye bekendtskaber,
kreativitet i rå mængder... og kage....:)
Der var aktiviteter overalt, så det var bare med at holde sig til,
finde en stol og så komme igang...
Senere måtte vi tage parkeringspladsen i brug, da der
skulle byttes tapeter og stof.
Superflot garn i alle farver, og skønne grydelapper til...
Der var også tryk, både med kartofler, transferpapir, ovenpå plast-blonder og med broderi ovenpå giver det et super lækkert udtryk... det skal jeg huske :)
Så faldt jeg pladask for "sølv" boden... at jeg ikke har set det før... øv!
Jeg nåede lige i sidste øjeblik at få designet det jeg ville.
Jeg skal HELT SIKKERT med på kurset senere på året :)
-og jeg var slet ikke nervøs for at sidde lige ved siden af en gasflaske og åben ild....! slet ikke!
Og mange tak for mad, det var godt nok et skønt bord at blive mødt med!
-og tak for dejligt selvskab, til alle de deltagende damer :)
Håber vi ses en anden gang til noget super kreativt.
Knus herfra.

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor der det hyggeligt ud. ØV at jeg ikke kunne komme med. Men jeg fik da rettet konfirmations kjolen til, prøvesyet bukserne til mig selv. Og manden fik bagt de lækreste kransekager - som jeg venter med at smage på til selve dagen. Men flotte ser de ud.

    Og NÆSTE GANG vil jeg altså med.

    SvarSlet
  2. Det var en fantastisk dag - rigtig dejligt at møde dig. Glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  3. Kære Jani!
    Hvor var det hyggeligt at møde dig den anden dag.
    Og super dejligt, at du gerne vil være med igen ;)

    Mht. din ring.
    Hvad vil du gerne have, at jeg gør ved overfladen?
    Skal den pudses lidt op, eller skal den forblive, som den er?
    Som du husker, jeg sagde til de andre, så kan jeg aldrig garantere, at den ikke krakelerer i brændingen, hvis der gemmer sig lufthuller i den.
    Jeg regner med at lave den imorgen, hvor jeg har fri, så hvis du kan svare mig i dag, ville det være fint.
    Du kan bare skrive på min mail.
    kristine.k.h@gmail.com

    Kk og på gensyn
    Kristine

    SvarSlet
  4. Hej med Jer, velkommen til bloggen ;D
    -Kristine; jeg skriver lige til dig.
    Kun herfra, og på gensyn.

    SvarSlet